Przypomnijmy, że do tej pory spółka obsługuje klientów w pomieszczeniach świetlicy w Słotwinie nr 36. Z początkiem listopada planowane jest już świadczenie usług w nowej siedzibie tj. w Bystrzycy Dolnej nr 55A. Zmiana lokalizacji nie wpłynie na godziny obsługi klienta oraz dotychczasowe telefony kontaktowe. tj. poniedziałek-piątek od 7.00 do 15.00, kasa 7.30-14.00 tel. 748515980. Zgłaszanie awarii- tel.: 748515994, lub: wodociągowych - tel.: 665-334-106, kanalizacyjnych - tel. 665-180-103.
Przebudowę budynku rozpoczęto w kwietniu br. Całość robót budowlanych wykonała firma Zakład Usług Budowlano-Instalacyjnych „KOPACZ” Bogdan Kopacz. Pozostałe prace związane z wykonaniem przyłączy wodno-kanalizacyjnych, odwodnienia terenu oraz prace porządkowe (wycinka drzew, krzewów) wykonane zostały przez pracowników Spółki. Koszt przebudowy wyniósł blisko 950 tys. zł. Budynek ma 344 m², oprócz pomieszczeń biurowych, zaplecza socjalnego posiada 2 pomieszczenia magazynowe, warsztat i garaż dla WUKO oraz pomieszczenie kotłowni.
- Atuty nowej lokalizacji z pewnością docenią sami klienci, bowiem swoje sprawy będą mogli realizować w biurze obsługi klienta, na parterze spółki. Wejście do pomieszczeń biurowych nie posiada już barier architektonicznych, dodatkowo też pojawi się parking. Dzięki nowej siedzibie możliwe jest zgromadzenie całego sprzętu w jednym miejscu, co wpłynie na sprawne podejmowanie działań w przypadku awarii. W chwili obecnej, z uwagi na ograniczoną powierzchnię sprzęt wykorzystywany przez naszych pracowników zlokalizowany był w kilku miejscowościach – mówi Lidia Mendak, prezes ŚGPK Sp. z o.o.